2 września 2011

Zaczynamy !

3 komentarze:
 
No więc dziewczyny, zaczynamy :)
Na początku chciałabym was zapytać, jak minął niektórym z Was pierwszy dzień w szkole?! Cieszycie się, że w końcu weekend? hihi.
Mi jeszcze zostały 3 tygodnie wolnego, dopiero 26 września mam rozpoczęcie roku. Chciałabym żebyście wiedziały o mnie więcej, otóż pisałam w tym roku maturkę, zdałam i niedługo rozpoczynam naukę w Wyższej Szkole Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu, na kierunku Kosmetologia :)

hmm zobaczymy jak będzie, szczerze mówiąc, nie mogę się doczekać nowej szkoły, z samej ciekawości ' jak to będzie ' :)

Jak obiecałam nowy outfit dla was:) z góry przepraszam, za słabą jakość niektórych zdjęć, ale słabe światło już było :P






Mam na sobię:
Spodnie - New Yorker
Marynarka - Vero Moda
Bluzeczka - F&F
Torebka - WGO
Buciki - Atmosphere (SH)

♥ Wszystko na wyprzedażach ♥

3 komentarze:

  1. ooo wyglądasz świetnie :D
    ja w przyszłym roku też wybieram się do tej szkoły także zdasz mi relacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What's up to every , since I am truly eager of reading this
    webpage's post to be updated regularly. It carries fastidious
    material.

    Feel free to surf to my site :: coloring page

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin