15 marca 2012

" Mały Pokaz Mody "

33 komentarze:
 
Hej kochane! Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za chwilową ciszę na blogu, ale w piątek wieczorem wylądowałam w szpitalu z ostrym bólem brzucha :( 
Rozpoznanie: Wyrostek robaczkowy,
 jednak podczas zabiegu okazało się, że ból sprawiał mi pęknięty jajnik. Na szczęście zaszyli mi go, a nie usunęli. A teraz odpoczywam w domku, nie mogę zbyt dużo chodzić. Mam nadzieje, że szybko mój stan zdrowia się polepszy i na nowo zacznę tutaj działać! :)

A teraz pokażę Wam zdjęcia z piątkowego Małego Pokazu Mody. Koleżanka, która uczy się w Technikum Odzieżowym, zapytała czy nie chciałabym 'zaprezentować' jej kolekcji w pokazie. Mimo ogromnego stresu, bardzo mi się podobało. Ciekawe doświadczenie i na pewno chciałabym wziąć ponownie udział w takiej akcji! :)









  

A na koniec nasza projektantka. ( Po prawej ) kolekcja z zeszłego roku :)



To na tyle :) Mam nadzieję, że szybko ukaże się jakiś pościak z outfitem!
Pozdrawiam! :)



33 komentarze:

  1. Ojeeej, nic nie wiedziałam, że coś się stało! :( Wracaj do zdrowia, bo mamy się w końcu zobaczyć!
    W tej sukience (która jest cudowna!!!) wyglądasz genialnie. Trochę zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trochę zazdroszczę"- pokazu, prezentowania, czy sukienek? ;) Poszukuję na piątek 23 marca, jednej blondynki do awangardy(złoty strój)- w godzinach porannych, jeżeli byłabyś zainteresowana, napisz do mnie na facebook'u, Dezydery Sochacky. Pozdrawiam, a zarazem przepraszam autorkę bloga za wtargnięcie, życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)

      Usuń
  2. piękne sukieneczki, najbardziej podoba Mi się ta wiązana w pasie :))
    ale ten róź...taki piękny :*
    prezentowałaś się rewelacyjnie :))


    ZAPRASZAM na NOWY POŚCIK :)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/03/pastelowe-love-wiosna-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trzymaj się tam i zdrowiej! :)
    Sukienka jest piękna i bardzo ładnie w niej wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. :( wracaj kochana szybciutko do zdrowia :* Będę się powtarzać, ale jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. O!!:( Mam nadzieję, że już lepiej..mogłabyś napisać co lekarze powiedzieli Ci o przyczynach pęknięcia? Byłabym wdzięczna...i jesteś śliczna :) a w tym różu wyglądałaś uroczo :)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku:( czujesz się już lepiej? I całe szczęście,że Ci się nic nie stało.że pojechałaś do szpitala. Wracaj do zdrowia:*
    Świetny pokaz:) ta sukienka,którą masz na sobie jest przepiękna...taka słodka;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, sukienka z pojedynczo doczepionymi piórkami jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ach jak pieknie! :) pudrowy różą - kocham ten kolor! PO PROSTU REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsza na świecie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kreacje:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, świetne zdjęcia, a Twoja sukienka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą kolekcje z zeszłego roku pamiętam :) Szkoda, że w tym roku nie było mnie w ZSO.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia:) Co powiesz na wzajemne obserwowanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana dużo zdrowia ! ;** I jak najszybciej wracaj do formy :)
    Czekam na kolejnego posta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa, gratuluję :) Bardzo ładne projekty koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrówka życzę:* i bardzo zdolna masz Koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faja sprawa taki pokaz mody:)
    dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Biedulka ! wracaj szybko do zdrowia !

    pięknie wyglądałaś na tym pokazie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne sukienki:)
    ale najbardziej spodobała mi się sukienka koleżanki w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hahahah pętelka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. ech gdzies widzialam ten tekst o twoim stanie zdrowia, a teraz mi przykro, ze to TY:( zdrowiej!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę ci współczuję, każda wizyta w szpitalu to zawsze ogromny stres. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia!
    A jeśli chodzi o takie inicjatywy, to super sprawa, jeśli będziesz tylko mogła to powinnaś brać w nich udział, bo to świetna zabawa, wspomnienia i ciekawy materiał na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta pudrowa sukienka w środku jest przeurocza ! :) trzymaj się !

    obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. i czekam oczywiście na częstsze posty takkże zdrowiej ;*

      Usuń
  27. witam,chciałabym zaprosić Cię do wziecia udziału w konkursie http://nikoolaa.blogspot.com/2012/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin