5 marca 2012

Plisowana spódniczka!

66 komentarzy:
 
Witajcie dziewczyny! Dzisiaj niestety taki późny wpis, ale dopiero co wróciłam z sesji zdjęciowej. Stresowałam jak bardzo, bo to pierwsza poważna moja sesja, ale było super. Na pewno na następnej będę czuła się już swobodniej :)

Sesję robił mi KRZYSZTOF BUDYCH! Jego pracę możecie zobaczyć na jego oficjalnym Fanpage :)

Bardzo, bardzo utalentowany fotograf, ze świetnymi pomysłami, zresztą same zobaczcie! :)
Gdy tylko dostanę zdjęcia, pokażę Wam! :)

A teraz przejdźmy do outfitu! Główną rolę odgrywa tutaj plisowana spódniczka ze sklepu RetroFuturo. Gdy tylko ją zobaczyłam wiedziałam z czym ją połączyć! A dużej filozofii w tym nie ma. Skórzana kurteczka i czarna bluzka, a element 'wykończeniowy' stanowią zakolanówki, które z pewnością założę jeszcze dużo razy! Takie zakolanówki dodają wiele uroku :)







Spódniczka - RetroFuturo | Kurtka - Internacionale | Buty - New Look | Naszyjnik, bluzka i torebka - Primark |





Pozdrawiam!

66 komentarzy:

  1. Czekam na efekty sesji! ;) A spódniczka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie outfit <3
    jezu daj mi swoja urode : O :c

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super :) Też mam taką podobną spódniczkę i odgapie troszkę outfitu :) jesteś cudowna uwielbiam cię:* czekam na zdjecia z niecierpliwością na pewno będą piękne.
    Ps: włoski przedłużyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetni wyglądasz. Bardzo podoba mi się połączenie delikatnej, dziewczęcej spódnicy z ramoneską ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie, śliczny naszyjnik<3

    Jeśli lubisz biżuterię to zachęcam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna spódniczka!
    Dobrze Ci w tym kolorze włosów, podkreśla Twój kolor oczu.
    Pozdrawiam, K.
    kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjjj, rewlacyjny zestaw, Połączenie delikatnej spódniczki i tej kurtki <3 !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódniczka *.* ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie! Spódniczka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ile masz centymetrow wloskow? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to moj ulubiony Twoj outfit! genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :), z każdym dniem coraz piękniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie wyglądasz :) piękna spódniczka :) http://jah-stina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste połączenie kolorów, ale bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Plac Wolności ^^
    Genialny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz, bardzo pasuje Ci nowy kolorek włosków:)))
    Ja osobiście nie mogę się doczekać zdjęć z sesji:)))


    ZAPRASZAM na GIVEAWAY z okazji Dnia Kobiet oraz nowy look:)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Co się stało, że nie jesteś ze swoim chłopakiem już? Przepraszam,za wścibskość,ale wydawało mi się, że jesteście fajną parą z długim stażem.

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz, czekam na zdjecia z sesji !:D

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!! Ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba ta stylizacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądałaś, piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia, pięknie wyglądasz :) i świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie,ze mialas okazje wziac udzial w profesjonalnej sesji zdjeciowej:) outfit jest bardzo uroczy, a i chyba cos z wloskami zrobilas?:) slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny outfit:) Uwielbiam takie polączenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Julio wyglądasz pięknie. Ten kolor włosów najbardziej Ci pasuje ;) Nawet nie widać różnicy między tymi doczepianymi. Oby więcej takich wpisów pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia.... a Ty wyglądasz rewelacyjnie :))) Pozdrawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jej, super wyglądasz! jesteś taka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiedziałam torebka pięknie się prezentuje ;) Spódnica w tym kolorze i kroju bajka :) No i włosy pasują i chyba bym nie przypuszczała, że są one doczepiane- bynajmniej na zdjęciach wyglądają jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz kwitnąco!:) piękna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobne ciuchy u mnie, zapraszam:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz przeuroczo, naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz, spódniczka i ramoneska są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow ! Jaka ty piękna jesteś :))
    Super outfit ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cały zestaw jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się zakolanowki tutaj musza byc!

    OdpowiedzUsuń
  35. UWAGA PROMOCJA ESSENCE aktualnie trwa promocja na niektóre artykuły np. tusze, róże, lakiery,cienie itp ich cena to UWAGA 3,99 zł

    OdpowiedzUsuń
  36. gdzie dokładnie kupiłaś tą kurtkę?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny zestaw! Całość bardzo mi się podoba, po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz cudownie !!!!! :>

    OdpowiedzUsuń
  40. mega wyglądasz :) superr spódiczka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialna spódniczka i genialny outifit .

    OdpowiedzUsuń
  42. w tych włoskach wyglądasz świetnie !

    Gdzie je zamówiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. cudnie wyglądasz ta spódnica jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  45. jaka masz dlugosc wlosow? :) cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś mega śliczna : fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna jesteś :)) super spódniczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz prześlicznie, masz też świetny make-up, kreska bardzo do ciebie pasuje :) oczywiście dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeśli możesz napisz proszę jaki kolor włosków zamówiłas. Są śliczne jak i TY:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz, a w długich włosach jest Ci zdecydowanie lepiej.

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  51. prześliczny zestaw :) fantastyczna spódnica :)
    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Meega stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz w tej kolorystyce ;) Miłego dnia i zapraszam do mnie :
    http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin