2 czerwca 2013

Bridge

42 komentarze:
 
Dawno nie było takiej sytuacji, że nie miałam na siebie kompletnie pomysłów. Stałam przed szafą z stertą rzeczy i niewiedziałam co na siebie założyć. Z jednej strony chciałam coś eleganckiego, ale z drugiej strony mój aktualny nastrój pasował tylko do luźnego, sportowego stroju. W końcu padło na czerń, która jest zawsze dobrym rozwiązaniem w takich momentach. :)




i spotkany podczas robienia zdjęć świetny maluch, świetnie ubrany no i nawet polubił pozowanie :D










Kurtka - TOP UBRANIA || Spódniczka - ALLEGRO || Buty - CZAS NA BUTY || Torebka - HANDBAGHEAVEN



42 komentarze:

  1. pięknie pięknie Borys się zakochał;D dzięki za fotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie;) czym wykonałaś make up?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu prosiłyście mnie o post z makijażem, już wkrótce będzie ;)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się kurtka. Jest ciekawszą wersją klasycznej ramoneski. Masz olśniewający uśmiech !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny zestaw!!! Piękna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Świetna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna spódniczka, mogłabyś podać do niej link?

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka Ci nie pasuje do reszty...

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejj ostatnia sklejka jest przepiekna! czemu jestes taka ladna :(((
    i to jeden z Twoich najlepszych zestawow!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz-jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, świetne zdjęcia, ale rajstopy i to otej porze roku i w tak ciepłe dni? przecież teraz bardzo modne jest noszenie szpilek bez rajstop - nawet na eleganckich galach czy pokazach mody zimą, więc co dopiero mówić w czerwcu?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Tez lubię szpilki do gołych nóg. Ale niestety w ten dzień nie było ciepło. Od jakiegoś czasu w Poznaniu nie ma pogody na gołe nogi. Poza tym taki był pomysł na czarny dół :)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz!:) A maluszek niezła stylóweczka^^

    OdpowiedzUsuń
  13. strój piękny
    Uśmiech idealny :)
    a ten maluch boski ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny zestaw:)
    Musisz częściej nie wiedzieć co na siebie włożyć bo w rezultacie wychodzi Ci to świetnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy Ty musisz być taka idealna?! <3
    Cudowna jesteś ;*
    Maluch jest prze prze słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takie "nie wiem w co się ubrać" bezpieczna czerń jest zawsze dobrym rozwiązaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygladasz! bardzo lubie zestawy total black ;) sprawdzają się zawsze i wszedzie :))

    pozdrawiam :)
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ten chłopczyk jest świetnie ubrany, tak stylowo :D

    A Ty wyglądasz świetnie, masz bardzo ładny uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie idealny zestaw! Buty świetne!
    Masz strasznie sympatyczny uśmiech! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne zdjęcia, piękna stylizacja
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hej, mam pytanie z innej beczki ;p czy manicure hybrydowy niszczy tak samo paznokcie jak żele lub akryle? Kiedyś miałam mocne i piękne paznokcie, zawsze długie, ponad 2 lata temu miałam ponad miesiąc żele i od tamtego czasu są bardzo kruche i słabe. Chciałabym pokusić się o coś trwalszego nie mam czasu na malowanie pazurków co 2 dzien, a niestety przy myciu naczyc, i innych pracach domowych tyle mi sie utrzymuje obojetnie jaki lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od Twoich paznokci. Ja swoje z natury mam bardzo łamliwe, rozdwajające się, a kiedy zaczęłam nosić żel na nich to się wzmocniły, bo nie są narażone na żadne uszkodzenia. Raczej niszczy nie umiejętne ściąganie paznokci, albo po prostu ich odrywanie. Manicure hybrydowy jest super rozwiązaniem na jakieś 2 tygodnie, bardziej sprawdza się u Pań, które mają swoje mocne paznokcie, bo jest on jak lakier czyli ma cienką warstwę, która nie 'usztywnia' paznokcia. Natomiast żel pod kolorem ma grubszą warstwę. Może akurat tak trafiłaś, poszukaj w swoim mieście salonu z dobrymi opiniami, a jeśli jesteś z Poznania zapraszam do Naszego Salonu Goddess. :)

      Usuń
  24. Piękna, piękna, piękna!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia. Czy to nie jest Wrocław?

    OdpowiedzUsuń
  26. hej :) Zastanawiam się nad kupnem takiej ramoneski, ale mam trochę wątpliwości. Czy jakość tej ekoskóry jest dobra? Bo wygląda na cienką. Czy mogłabyś zdradzić ile masz wzrostu? Ładnie na Tobie leży, ale zastanawiam się czy na mnie nie będzie zbyt krótka.
    Z góry dzięki za odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gruba nie jest, ale to nie oznacza, że jest złej jakości. Wszystko z nią w porządku, uwagę bardzo przykuwa krój tej ramoneski. Jestem zadowolona z tego zakupu :) Mam 163 cm :)

      Usuń
    2. no właśnie krój jest super i to właśnie dlatego rozważam zakup ;) Ale ja mam 175cm i jeszcze bardziej zaczęłam się obawiać, że może na mnie źle leżeć, bo będzie krótsza.

      Usuń
  27. piękna spódniczka, mogłabyś podać link do niej ? :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin