9 czerwca 2013

Holiday!

8 komentarzy:
 
Niestety ostatni tydzień był bardzo zapracowany i nie miałam za dużo czasu na bloga.
Natomiast w między czasie zawiatało do mnie kilka nowych rzeczy, które będę wykorzystawała na wakacjach :) Jedziemy do Trójmiasta, więc będziemy nie tylko zwiedzać, ale robić masę zdjęć, którymi na pewno się pochwalę :). Jeżeli wy wiecie, gdzie możemy miło spędzić czas w Trójmieście piszcie w komentarzach na pewno skorzystamy! 

Na początek chciałabym wam się pochwalić pięknymi, sportowymi balerinkami Lacoste ;), są świetne, wygodne i mam nadzieję, że będą mi długo służyć.

Kolejną rzeczą, która kupiłam to biała koszula(mgiełka) bez rękawów z Bershki.



Zwiewne koszule szczególnie latem będą przeze mnie wykorzystywane, dlatego pozwoliłam sobie kupić jeszcze jedną, z Reserved. Tym razem w kolorze żółtym.


Oczywiście do kompletu muszą być krótkie, czarne spodenki. W Goodlookin dostaniecie je w bardzo atrakcyjnych cenach.
Ja wybrałam takie :)

No i moja ulubiona aktualnie biżuteria od be-fashion.me, Jakość wykonania jak i wygląd zrobiły na mnie duże wrażenie. Niska cena w porównaniu z bardzo dobrą jakością to coś czego wiele osób szuka. Mnie się udało to znaleźć i na pewno nie ostatni raz coś kupiłam od tej firmy

No i przed ostatnia już z moich nowości niestety nie mam zdjęcia, ale na pewno ją zobaczycie w poście, a mianowicie sukienka z Reserved. W 3 kolorach górna część do połowy jest czarna oraz dwie pozostałe w brzoskwiniowym i białym. Niestety nigdzie nie mogę jej znaleźć... Na pewno będzie, w którymś z nowych postów :)

Na koniec zostawiłam coś szalonego, a mianowicie postanowiłam, że kupię jakieś ekstrawaganckie buty. Padło na takie cuda. Nie ukrywam są dość dziwne i wysokie. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek będę miała coś podobnego w swojej szafie, a wy odważyłybyście się na takie koturny?

8 komentarzy:

  1. Julia, powiedz czy buty ze strony "butyjana" są na pewno oryginalne ?
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam podstaw żeby twierdzić inaczej :) oryginalne pudełko, bardzo dobrze wykonane, metki także oryginalne ;)

      Usuń
  2. Też ostatnio szukam białej mgiełki na ramiączkach, więc może się przejdę do Bershki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same świetne rzeczy, bardzo w moim guście:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tenisówki super! Nie mogę doczekać się Twoich stylizacji z tymi wysokimi bucikami ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin