25 czerwca 2013

Take me back to this place.

37 komentarzy:
 
Chciałabym jeszcze parę dni dłużej pobyć nad morzem. Bo niestety w Poznaniu to tylko praca i szkoła. Ten miesiąc jest wyjątkowo zabieganym miesiącem. To moje początki w nowej pracy, ale po wakacjach ma już wszystko się uspokoić. W szkole zostały jeszcze 2 egzaminy, więc już czekam na to, żeby chociaż szkoła odeszła :) Bez zbędnego pisania, dzisiaj wstawiam zdjęcia z przed ostatniego dnia nad Morzem. Pogoda w tamten dzień była wyjątkowo fajna. Słońce mocno nie świeciło, ale za to było 29 stopni, dzięki temu mogliśmy cały dzień spędzić po za domem na zwiedzaniu i w końcu na odpoczynku na plaży :)








buty - CZASNABUTY || sweter - SINSAY || biżuteria - BE-FASHION.ME ||
spodenki - PRIMARK

37 komentarzy:

  1. a co to za nowa praca? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie! piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety najgorsze są powroty do domu... Też bym chętnie zafundowała sobie parę dni odpoczynku nad morzem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, letni, lekki zestaw! Buty genialne! Zazdroszcze morza - ja jeszcze muszę trochę poczekać. Poza tym fajnie zobaczyć Poznaniankę :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz ślicznotko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne zdjęcia, też bym chciala pojechać na takie wakacje :D

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci, jak ja dawno nie byłam nad polskim morzem! :D http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wprost rewelacyjne, świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ty śliczna jesteś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą Twoją buźkę!:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie:
    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle super wyglądasz.
    I masz prześliczne buty:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaj idealne! Masz świetnego fotografa, który potrafi uchwycić wszystkie Twoje zalety! Jestem zauroczona Twoją osobą:) Pozdrawiam Pola!:)

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, a do tego jestem zauroczona Twoją urodą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne butki :)))
    Wyglądasz bardzo, ale to bardzo ładnie!!!

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie jak zwykle:) i ten chyba sweterek fajny:D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś smutno wyglądasz na tych zdjątkach,ale i tak ślicznie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko pozazdroscic wyjazdu :) mam pytanie i bardzo prosze o odpowiedz: jaki masz sposob na zapuszczanie wlosow badz jaki mialas kiedys? Gorace pozdrowienia Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. nic szczególnego. zazwyczaj do podratowania używam Wax lub Dermene :)

      Usuń
  19. świetnie wyglądasz:)
    sweter bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wybrałabym się nad morze... rozmarzyłam się;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twoje stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie! obserwujemy? ja już! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Olivia+Culpo+Supima+Backstage+Spring+2013+ogXM0ed5Zhal.jpg Julka, co myslisz o sobie w takim wydaniu? mam na mysli czerwone usta i wysoko spiety kucyk. Macie podobny typ urody, mysle, ze wyszloby super, ultrakobieco. A kiedys juz widzialam Cie z ciemniejszym kolorem na ustach. Z reszta chyba lubisz eksperymentowac, przemysl to i moze kiedys pokaz nam sie wlasnie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mówie nigdy ;) możliwe, że za jakiś czas zrobimy post tego typu ;)

      Usuń
  24. Ciekawy blog i świetne fotografie!
    Obserwuję i zapraszam do mnie gdzie też nie brakuje fotofrafii ;))
    walking-in-the-streett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne buty, wygodne? :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. dawno kupowałaś ten sweterek?Wyglądasz w nim genialnie!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin