13 czerwca 2013

Trójmiasto dzień 2.

56 komentarzy:
 
Hej. Dzisiaj obsypię Was wieloma zdjęciami. Ostatnio byliśmy sobie w Gdańskim ZOO. Ponoć jest to największy ogród w Polsce, ale odniosłam wrażenie, że w Poznaniu dłużej chodziliśmy, niemniej jednak bardzo fajne miejsce, jedne z lepszych tutaj na Wybrzeżu. W ogóle ten wyjazd bardzo Nam się udał. Jestem zadowolona. To były pierwsze wspólne wakacje, niestety w tym roku nigdzie już nie wyjedziemy, dlatego pojechaliśmy teraz. Krótki ale najlepszy, niż dotychczas wyjazd. Niestety dzisiejsza noc jest tą ostatnią, właśnie się pakujemy, a rano wyjeżdżamy do Poznania, niestety oboje mamy o 17stej egzamin :(
No, ale jak wiadomo, wszystko co fajne szybko się kończy!






















Bluzka i trampki - H&M || Spodenki - PRIMARK || Biżuteria - BE-FASHION.ME

<3

56 komentarzy:

  1. zdjecia są mega! jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd masz taki brzuch? :D to na pewno photoshop hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogodę, to chyba mieliście wybitnie dobrą jak na Polskie morze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dni mieliśmy mega udane pod względem pogody ;) Szczególnie, gdy pojechaliśmy na hel ;), ale to już na kolejne posty ;)

      Usuń
  4. jestes cudna! zazdroszcze wam miłosci !

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :) albo mi się wydaje albo schudłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne paznokcie :) Masz nałożony żel na naturalną płytkę ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam przedłużone paznokcie na szablon, pomarańczowy kolor i na to zwykłymi lakierami zrobione ombre :)

      Usuń
    2. rewelacyjne te Twoje pazurki, pytałam Cie kilka postów wcześniej o hybrydy, zrobiłam sobie ;p i mam już ponad tydzień póki co sa jeszcze ładne, a poradz jak je ściągnać żeby nie zniszczyć paznokci? Babka u której robilam powiedziała, że acetonem, ale po prostu zmywac jak lakier?
      Możesz coś wiecej napisac o tym przedłużaniu na szablon?
      Niestety nie jestem z Poznania, ale jak kiedys sie tam wybiore to zgłosze sie na pazurki ;p ;p ;p

      Usuń
    3. No to kosmetyczka źle powiedziała :( niestety aceton niszczy paznokcie. Najlepiej spiłować hybrydę, ale delikatnie, żeby nie piłować naturalnej płytki paznokcia. Hybryda jest dosyć cienka, więc myślę, że nie powinnaś mieć problemu z tym. Ale nie próbuj z acetonem :)

      Usuń
  8. Śliczne trampki :) Aczkolwiek wolisz te trampki czy air maxy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Air maxy na pewno wygodniejsze, ale nie mogę powiedzieć które wolę. zależy co chce ubrać :)

      Usuń
  9. przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna stylizacja i magiczne kolory! Świetne zdjęcia. Świetna koszulka! A jak te trampkiz H&M? Da się w nich chodzić w takie ciepłe dni na gołą stopę?
    Pozdrawiam /MM

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne zdjęcia! Tak wspaniale się je ogląda. Szczęście, aż bije z Twojej buzi, z uśmiechu, z oczu :) I tak jak ktoś wcześniej napisał również wydaje mi się, że zeszczuplałaś. Masz wspaniałą figurę :) A w Twoim chłopaku objawił się piękny talent, bo robi naprawdę świetne zdjęcia. Podobają mi się zwłaszcza te na molo. Ciekawie skadrowane, domyślam się, że w środku sezonu nie udałoby się zrobić takich zdjęć (za dużo ludzi) ;) Nie sądziłam, że w Trójmieście jest tak pięknie. Pogoda Wam się udało, aż pozazdrościć można :) Jeszcze nigdy nie udało mi się mieć przez cały pobyt nad morzem takiej pogody :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie! Bądź tak szczęśliwa przez cały czas :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. masz wspaniała urodę! A figura to już wg mega! ;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia.
    Bardzo ładnie razem wyglądacie!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i delikatnie :)
    Podobają mi się trampeczki :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnie zdjęcie najlepsze ! Love <3

    OdpowiedzUsuń
  17. narobiłaś mi smaka na morze, które mam równie daleko jak Ty z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jechaliśmy w pierwsza stronę 3 godziny wiecaz tak daleko nie jest ;)

      Usuń
  18. Ślicznie Wam razem :) oboje wyglądacie świetnie, a Ty po prostu kwitniesz! Uwielbiam Twój styl. Widać, wyjazd udany w 100% ! Pozdrawiam / Asiek, pzn

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. widać, że udany wyjazd :)) piękne masz te tatuaże!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. I jeszcze jedno super stylizacja bo.....diabeł tkwi w szczegółach :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie pytanko jakiej używasz farby do włosów bo masz świetny kolor??

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny blog :)
    Zapraszam do siebie ;)
    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna cudowna iwgl :)
    Idź do top model!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne zdjęcia! cudowna para cudowna ty! zazdroszczę wam wszystkiego!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Ty to robisz, że bez zbędnej stylizacji wyglądasz tak bosko? :)

    P.S. Zachęcam do zajrzenia na moje aukcje - może coś się Wam spodoba - propozycje już od 1zł ;)
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=23481644

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne zdjęcia. Nie ważne,że krótkie wakacje, ważne, żeby się porządnie zresetować i nabrać sił na dalej... :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz przepięknie, bardzo trafiona stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Julka co Ty robisz z tymi włosami że masz je takie śliczne? :))

    OdpowiedzUsuń
  31. kochana zrób zdjęcia wszystkich swoich tatuaży,pokaż je nam!:) są takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś cudowna:))
    Można wiedzieć jaki masz napis na obojczyku i co on oznacza w jezyku polskim?;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. the sky is the limit - nie ma żadnych ograniczeń, dziękuje :)

      Usuń
  33. Hej Julia. mam pytanie jakiego podkładu używasz? bardzo ładny masz jednolity koloryt cery. Ja cały czas poszukuje odpowiedniego, który by właśnie taki efekt dawał. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wypad !
    może poradzisz mi jak zorganizować fajny wyjazd nad morze ?
    Zapraszam do mnie http://inszaworld.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm ciezko powiedziec. My z gory ustaliliśmy sobie, ze bedziemy duzo jezdzic, zwiedzac i ogladac, ze względu na to ze mieliśmy mało dni i tego sie trzymalismy. My bylismy tylko we dwoje a ktoś inny będzie wołał większe towarzystwo. Nie ma rady na udane wakacje, ale mam nadzieje że będziesz zadowolona :)

      Usuń
    2. A jeżeli można zapytać ile placiliscie za nocleg i gdzie splicie bo szukam czegoś w trójmieście ale wszystko jest na prawdę drogie

      Usuń
  35. http://willakamionka.com/?p=41 byliśmy tutaj i płaciliśmy 80zł ;) Generalnie miasto samo w sobie dość drogie, ale tego można było się spodziewać ;) z tym, że okolica nie za ciekawa, gdzie mieszkaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tylko pozazdrościć :) przepiękne zdjęcia, najbardziej podobają mi się wasze wspólne "od tyłu". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś śliczna, a pastelowe kolory dodają Ci uroku :) Masz super bloga, którego śledzę od dłuższego czasu i jest on dla mnie inspiracją! Zapraszam do siebie, co prawda dopiero ruszam, ale mam nadzieję, że szybko się rozkręcę. :D http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia wszystkie! Te z chłopakiem genialne, takie pełne miłości:) i Twoje również wspaniełe! Świetnie wyglądają tatuaże kokardki:D Czy pazurki ombre robiłaś sama? Bo również są zaje***** :P

    OdpowiedzUsuń
  39. masz figurę zresztą nie tylko to pozazdrościć!! Bardzo fajnie ogląda się twojego bloga, zdjęcia są duże i przejrzyste !

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin