28 października 2013

Golden autumn.

26 komentarzy:
 
Jesień póki co nas pięknie rozpieszcza zarówno słoneczkiem jak i cudownymi widokami. Warto wykorzystywać każdą wolną chwilę, żeby tylko nie siedzieć w domu, bo niestety lada dzień i zagości u nas okropna i ponura zima. Też słyszeliście o tym, że zapowiadają zimę stulecia?! :O Dla mnie jest to jak najbardziej prawdopodobne widząc jak zmienia się pogoda z roku na rok. Ale chciałabym się mylić.
Co do dzisiejszego stroju. Prosty, nieprzekombinowany jak zwykle. Pierwszy raz mam na sobie kalosze, cały czas staram się do nich przekonać. Raczej mam tak, że wszystko podoba mi się na innych, a na sobie już mniej. Staram się jakoś z tym walczyć :D I moja cudowna narzuta - wiem, że teraz co druga osoba chodzi w takich, skórzane rękawy są teraz wszędzie. Ja również stałam się ofiarą tego trendu, ale nie potrafię sobie ich odmówić i jest już moją trzecią zdobyczą :) 

Narzutka - COCOMODA 
Koszula - BERSHKA
Naszyjnik - PERSUNMALL
Okulary - PRIMARK
Spodnie - WGO
Buty i torebka- STYLOWEBUTY

26 komentarzy:

  1. Julka bosko wygladasz:) kalosze sie swietne i smialo mozesz je nosic! Narzutka fajnoe pasuje do tej bialej koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. :) Piękna jesień w tle.
    A cóż, zimą trzeba się zaszyć i zapaść w zimowy sen. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. idealna stylizacja na jesień;) piękna narzutka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka jest wspaniała! uwielbiam takie luźne narzutki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look:0
    narzutka bardzo fajna, tak jak i naszyjnik, mam taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, luzny outfit :) Ja na jesien lubie chodzic w tego typu bluzach http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te kalosze; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna narzutka :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna idealna stylizacja na jesienny spacer

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta narzutka ;) cały zestaw bardzo mi się spodobał !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta koszula wygląda tutaj niesamowicie elegancko!! Bardzo mi się to podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to za piosenka w filmiku? :) Może zrobisz osobny post o Twoich ulubionych piosenkach? Jestem pewna że wyszłaby z tego niezła playlista. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka to Admiral Bob-when (i will wait) ;)
      Póki co musze zrobić 3 posty na wasze zamówienie i cos czuje, że to będzie czwarty ; D

      Usuń
    2. Yeah yeaaahhh! (y) :D Dziękujęęęęę! ♥

      Usuń
  14. Woww, kolejny raz się zachwycam nad Twoimi stylizacjami

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kalosze ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/2013/10/lastweek.html

    OdpowiedzUsuń
  16. w jednej z poprzednich notek napisalas w komentarzu, ze uzywasz kulek brazujacych z avonu- mozesz powiedziec czy tych standardowych? bo widzialam tez wersje z podziałem na chlodna/ciepla tonacje. I drugie pytanie- Omiatasz nimi cala twarz czy jedynie konturujesz? pytam bo uzyskujesz sliczny efekt.
    Dziekuje za odp, pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie pamiętam jakie miałam, bo był już dawno zakupione. Potem nawet wymieszałam je z kilkami z innej firmy. Kulkami robię całą twarz, i potem podkreślam policzki bronzerem :)

      Usuń
  17. świetnie wyglądasz, narzutka jest prześliczna !

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin