4 czerwca 2014

Most Biskupa Jordana.

38 komentarzy:
 
Kolejny pościak to następne piękne miejsce, przy którym lubimy się błąkać :) Szczególnie nocą, gdy most jest podświetlony i wygląda wręcz przepięknie!! Szczerze mówiąc otoczenie wokół mostu jest także dość nietypowe. W okolicy możemy znaleźć Bramę Poznania oraz Bazylikę Archikatedralną św. Apostołów Piotra i Pawła. Miejsce, gdzie robiliśmy zdjęcia nazywane jest Mostem zakochanych :) My też już mamy tam swoją kłódkę ;)

Chyba pora coś opowiedzieć o stylizacji ;) Tym razem wykorzystałam jedną z moich ulubionych sukienek. Sukienka jest rozkloszowana, a jej rękawy moją długość 3/4 :) Na to wszystko ubrałam czarną pilotkę oraz neonowe trampki, z którymi nie mogę się rozstać :D Prawie zapomniałabym o torebce, także jest czarna i śmiało mogę powiedzieć, że aktualnie najczęściej ją noszę :) 

Sukienka - CUDMODA
Trampki - KEDS
Torba - VEROSTILO


38 komentarzy:

  1. Slicznaa jestes , stylizacja super

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej mam pytanko czy do stylizacji z koronkowych szortow czarnych lub bialych i bialy t-shirt moge zalozyc air maxy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! :) Też lubię to miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia! Możesz mi powiedzieć z jakiej firmy masz lampę UV u siebie w salonie ? :) i jaki był jej koszt? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne są lampy kiedyś kupiliśmy em-nails za 300zł jedna, niedługo planuję zakupić shellac

      Usuń
  5. Lubię tam spacerować, czuję się trochę jak w innym świecie, bo jest tak cicho i spokojnie, szczególnie letnimi wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trampki też mi się marzą! właśnie taaakie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka i trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super sukienka ;) i bardzo fajne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Ty to robisz ze masz taka cere? moze jakies rady masci itd? marze o takiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic szczególnego nie robie ;) możliwe, że to przez tabletki antykoncepcyjne ;)

      Usuń
    2. Można wiedziec jakie bierzesz?:-)

      Usuń
    3. Od jakiegoś czasu zmieniłam na Yasminelle ;)

      Usuń
    4. A wcześniej?

      Usuń
  10. Przypominasz mi kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz:) cudna jesteś Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w tych włosach :* !

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Julka :)
    dzięki Twojemu blogowi dowiedziałam się o istnieniu strony czasnabuty.pl.
    Masz może dla nas jakiś kod rabatowy :)

    Dzięki
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam, ale jak będzie coś takiego to na pewno dowiecie się na blogu lub fan pageu ;)

      Usuń
  15. WSPANIAŁE POŁACZNIE!! MODNIE I WYGODNIE

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Julio, śliczne zdjęcia ;)

    Mam pytanie, czy podczas pracy w salonie spotkałaś się z czymś takim jak "clubbed thumbs"? Jeśli tak to jak to malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. mega! sukienka i kurtka super <3

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie kupiłaś czarną pilotkę? Jest śliczna:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne polaczenie sukienki i trampek - super wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiej firmy kurtka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Julia czy masz swoj fan page na facebooku chetnie bym zalajkowala :) dlugo szukalam ponownie twojego bloga i wreszcie znalazlam poprzez tatuaz kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam dwa ;)
      praca: https://www.facebook.com/Julianessastylizacjepaznokci
      blog: https://www.facebook.com/JuliaNessa.Blog


      Usuń
    2. Dziękuję klikne lajka:) fajnie że znowu znalazłam twój blog kiedyś na niego zagładałam jeszcze jak byłaś zagranicą i zaczynalas studia a potem zapomniałam ale przypomniało mi się bo właśnie na facebook ktoś dodał na jakimś profilu że ładne nastolatki czy coś twoje zdjęcie i zaczęłam cię szukać:) miło że się rozwinelas od tego czasu ale zostałas tak samo młoda i śliczna! :) ps. Założyłas własny salon czy u kogoś pracujesz ? Pozdrawiam

      Usuń
    3. pracuję już na swoją markę :) Dziękuje bardzo za miłe słowa <3

      Usuń
  22. julka jaki masz rozmiar tej kurtki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie kupiona ta kurteczka ? Jest sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś znalazłam ją chyba w jakimś poznańskim butiku :)

      Usuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin